Wilt u deel uitmaken van ons team en werkt u graag zelfstandig en op eigen verantwoordelijkheid? Bent u geïnteresseerd om in een jong en ambitieus team te werken? Dan is MySecondEar precies het juiste voor u!

MySecondEar begon in 2019 nog met een klein team, inmiddels is ons team flink gegroeid, wat verantwoordelijk is voor het succes tot nu toe en de steeds groter wordende groei van MySecondEar. Wij waarderen iedereen die altijd staat te popelen om te leren en nieuwe dingen te beleven. Onze werksfeer wordt gekenmerkt door het feit dat elke mening van het team telt!

Wij bieden u een uniek team en een heldere werksfeer: een plaats waar u zelf initiatief kunt nemen en kansen kunt grijpen!

Courante vacatures

Akoestisch assistent (m/v/d) deeltijds en voltijds

Taken

- Maak individuele aanpassingen aan de apparaten van de klant, ter plaatse of flexibel door aanpassing op afstand

- Uw persoonlijk aangepaste hoortoestellen en accessoires verpakken en verzenden naar klanten die in onze online winkel besteld hebben

- U werkt nauw samen met het verkoopteam, het marketingteam en het management

- U regelt uw eigen werktijden en afspraken met klanten

- U bent verantwoordelijk voor het beheer van onze online winkel.

- U zorgt ervoor dat onze klanten helemaal tevreden zijn over uw bekwaamheid en vriendelijkheid

- U communiceert met onze klanten in persoon, per telefoon en per e-mail

Kwalificaties

- opleiding tot audicien voltooid

- Reeds beroepservaring als audicien van hoortoestellen en in de klantendienst

- Vriendelijke manier en vermogen om in een team te werken

- Vermogen om onder druk te werken, servicegerichtheid en inlevingsvermogen, en een probleemoplossende aanpak

- Goed geschreven en gesproken Duits, zakelijk vloeiend Engels is een voordeel

- goede kennis van Microsoft Office en de Google-suite

- Een goed overzicht van de huidige hoortoestellenmarkt

Voordelen

- een vast arbeidscontract

- een start-up werkomgeving, die nog nooit eerder gezien is in de akoestiekindustrie

- een jong en divers team met vlakke hiërarchieën

- flexibele werk- en thuiskantoormogelijkheden

-Eerlijke betaling

- Zeer goede mogelijkheden voor promotie en bijscholing

- Teamevenementen en gratis hapjes, koffie en drankjes in ons mooie kantoor in Berlijn Schöneberg

Contact: jobs@mysecondear.de

Stage in prestatiemarketing (m/v/d)

Taken

- U streeft naar innovatie op het gebied van klanttevredenheid, winstgevendheid, uitmuntendheid van processen en prestaties van werknemers

- U volgt de marktontwikkelingen en geeft zinvolle analyses van actuele informatie met betrekking tot de economie

- U zult meewerken aan onze strategie voor klantenwerving, met als doel de conversie te maximaliseren tot aan de uiteindelijke verkoop

Kwalificaties

- U studeert momenteel voor een bachelor- of masterdiploma in bedrijfskunde, economie, informatica of een aanverwante opleiding met de nadruk op de ontwikkeling van bedrijfsgebieden

- U leeft en houdt van verandering en kent geen comfortzone

- Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden

- Ondernemerservaring en gedegen zakelijk inzicht om goed samen te werken met sales (B2C) en partner management (B2B)

- Uitstekend geschreven en gesproken Duits, zakelijk vloeiend Engels is een voordeel

- Zeer goede vaardigheden met kantoorinstrumenten, vooral Excel en Powerpoint

Voordelen

- een open, aangename werkomgeving in de mooiste wijk van Berlijn

- een dynamisch en gevarieerd team met vlakke hiërarchieën

- coole vrijetijdsactiviteiten en evenementen - spannende en uitdagende projecten

- Honden zijn toegestaan - neem uw lieveling op vier poten mee

Contact: jobs@mysecondear.de

Financieringsmanager (m/v/d)

Taken

- U plant, controleert en optimaliseert onze financiële processen en houdt onze groei in de gaten

- U hebt een overzicht van de betalingstransacties in de hele onderneming

- U bent verantwoordelijk voor de budgetplanning en de interne rapportage

- U werkt in nauwe coördinatie met ons verkoopteam

Kwalificaties

- U studeert of hebt een diploma in bedrijfskunde, idealiter met een focus op belastingen, financiën en controlling

- U hebt een voorliefde voor cijfers en spreadsheets

- U bent vertrouwd met Google Suite en MS Office

- U hebt een eerste ervaring met DATEV Unternehmen online

- U hebt in een start-up gewerkt en de sfeer en dynamiek bevallen u

Voordelen

- een open, aangename werkomgeving in de mooiste wijk van Berlijn

- een dynamisch en gevarieerd team met vlakke hiërarchieën

- leuke vrijetijdsactiviteiten en evenementen

- spannende en uitdagende projecten

-Honden zijn toegestaan - breng uw lieveling op vier poten mee

Contact: jobs@mysecondear.de

Business Development Manager (m/v/d)

Taken

- U streeft naar innovatie in klanttevredenheid, winstgevendheid, uitmuntendheid van processen en prestaties van werknemers

- U volgt de marktontwikkelingen en geeft zinvolle analyses van actuele informatie rond de economie

- U kunt ons bedrijf strategisch en operationeel ontwikkelen

Kwalificaties

- U hebt een bachelor- of masterdiploma in bedrijfskunde, economie, informatica of een aanverwante studierichting met een focus op de ontwikkeling van bedrijfsgebieden

- U leeft en houdt van verandering en kent geen comfortzone

- Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden - Ondernemersexpertise

- Een zelfstandige, zelfredzame en doelgerichte manier van werken

- Uitstekend geschreven en gesproken Duits, zakelijk vloeiend Engels is een voordeel

- Zeer goede kennis van kantoortools, vooral Excel, PowerPoint

Voordelen

- een open, aangename werkomgeving in de mooiste wijk van Berlijn

- een dynamisch en gevarieerd team met vlakke hiërarchieën

- coole vrijetijdsactiviteiten en evenementen - spannende en uitdagende projecten

- Honden zijn toegestaan - neem uw lieveling op vier poten mee

Contact: jobs@mysecondear.de

Initiatieve aanvragen

... zijn altijd welkom op jobs@mysecondear.de