Betaling door creditcard

De volgende creditcards worden geaccepteerd: American Express, Maestro, MasterCard en Visa.

Als u per creditcard betaalt, wordt u gevraagd om uw creditcardgegevens op te geven tijdens het bestelproces. Uw gegevens zullen natuurlijk aan ons worden gecodeerd via de SSL -procedure. Uw creditcard wordt dan direct geladen en uw bestelling wordt rechtstreeks door ons bewerkt.

Om u te beschermen tegen misbruik van creditcards, kunnen we uw gegevens ook laten controleren wanneer u bestelt. In dit geval ontvangt u een e -mail voor de bestelbevestiging van onze klantenservice. De verdere procedure wordt u in deze e -mail uitgelegd.

Betaling via PayPal

Als u deze betalingsoptie wilt gebruiken, wordt u tijdens het bestelproces rechtstreeks naar PayPal doorgestuurd. Als u al een PayPal -klant bent, kunt u zich eenvoudig registreren en betalen voor uw gebruikersgegevens. De betaling is bijzonder zeker dankzij PayPal -kopersbescherming, want als iets niet werkt, ontvangt u uw geld terug.

Als u met PayPal betaalt bij MyScondear, zullen we uw MySecondear -account koppelen aan uw PayPal -account.

Voor u als klant betekent dit dat u zich niet opnieuw hoeft te registreren bij PayPal wanneer u winkelt bij MySecandear.

MySecandear is daarom mogelijk om het bedrag alleen van uw PayPal -account te verzamelen als de goederen daadwerkelijk worden verzonden. Alle vergoedingen en extra betalingen kunnen snel en gemakkelijk worden geïmplementeerd met hun aangesloten PayPal -account.

U kunt deze link op elk gewenst moment verwijderen of ook een ander PayPal -account gebruiken.

Betaling door Klarna onmiddellijk (Direct Debit)

Als u onmiddellijk kiest voor betaling door Klarna, voert de Klarna Bank het betalingsproces uit voor MySecandear.

Als u Klarna als betaling hebt gekozen bij het bestellen, kunt u de optie onmiddellijk selecteren via onze provider Klarna. U hebt geen account nodig bij Klarna.

Sofortüberweisung is een directe bankoverdracht die werkt met uw online bankgegevens.

  1. U kiest uw land en bank.
  2. Log in met uw online bankgegevens. De gegevens zijn gecodeerd naar uw bank.
  3. In sommige banken wordt een extra bevestigingspen naar uw smartphone verzonden, die u eenmaal moet gebruiken om uw transactie te bevestigen.
  4. Zodra de bankoverdracht succesvol was, krijgt MySecandear bevestiging en activeert onmiddellijk de bestelling.
  5. wat kunt u doen als er geen bestelbevestiging is ontvangen?

    Nadat een bestelling met succes is voltooid, ontvangt u een bestelbevestiging voor het e -mailadres dat u hebt verstrekt. Een bestelling werd vervolgens voltooid zodra MySecondear naar de bestelling werd gestuurd.

    Als u geen bestelbevestiging in uw mailbox vindt, controleer dan ook uw spammap.

    U kunt over het algemeen geen e -mails ontvangen van MySecandear? Neem contact op met onze klantenservice op service@mysecontear.de .