Betaalmethoden
Betaling door creditcard
De volgende creditcards worden geaccepteerd: American Express, Maestro, MasterCard en Visa.Als u per creditcard betaalt, wordt u gevraagd om uw creditcardgegevens op te geven tijdens het bestelproces. Uw gegevens zullen natuurlijk aan ons worden gecodeerd via de SSL -procedure. Uw creditcard wordt dan direct geladen en uw bestelling wordt rechtstreeks door ons bewerkt.
Om u te beschermen tegen misbruik van creditcards, kunnen we uw gegevens ook laten controleren wanneer u bestelt. In dit geval ontvangt u een e -mail voor de bestelbevestiging van onze klantenservice. De verdere procedure wordt u in deze e -mail uitgelegd.
Betaling via PayPal
Als u deze betalingsoptie wilt gebruiken, wordt u tijdens het bestelproces rechtstreeks naar PayPal doorgestuurd. Als u al een PayPal -klant bent, kunt u zich eenvoudig registreren en betalen voor uw gebruikersgegevens. De betaling is bijzonder zeker dankzij PayPal -kopersbescherming, want als iets niet werkt, ontvangt u uw geld terug.
Als u met PayPal betaalt bij MyScondear, zullen we uw MySecondear -account koppelen aan uw PayPal -account.
Voor u als klant betekent dit dat u zich niet opnieuw hoeft te registreren bij PayPal wanneer u winkelt bij MySecandear.
MySecandear is daarom mogelijk om het bedrag alleen van uw PayPal -account te verzamelen als de goederen daadwerkelijk worden verzonden. Alle vergoedingen en extra betalingen kunnen snel en gemakkelijk worden geïmplementeerd met hun aangesloten PayPal -account.
U kunt deze link op elk gewenst moment verwijderen of ook een ander PayPal -account gebruiken.
Betaling door Klarna onmiddellijk (Direct Debit)
Als u onmiddellijk kiest voor betaling door Klarna, voert de Klarna Bank het betalingsproces uit voor MySecandear.
Als u Klarna als betaling hebt gekozen bij het bestellen, kunt u de optie onmiddellijk selecteren via onze provider Klarna. U hebt geen account nodig bij Klarna.
Sofortüberweisung is een directe bankoverdracht die werkt met uw online bankgegevens.
- U kiest uw land en bank.
- Log in met uw online bankgegevens. De gegevens zijn gecodeerd naar uw bank.
- In sommige banken wordt een extra bevestigingspen naar uw smartphone verzonden, die u eenmaal moet gebruiken om uw transactie te bevestigen.
- Zodra de bankoverdracht succesvol was, krijgt MySecandear bevestiging en activeert onmiddellijk de bestelling.
wat kunt u doen als er geen bestelbevestiging is ontvangen?
Nadat een bestelling met succes is voltooid, ontvangt u een bestelbevestiging voor het e -mailadres dat u hebt verstrekt. Een bestelling werd vervolgens voltooid zodra MySecondear naar de bestelling werd gestuurd.
Als u geen bestelbevestiging in uw mailbox vindt, controleer dan ook uw spammap.
U kunt over het algemeen geen e -mails ontvangen van MySecandear? Neem contact op met onze klantenservice op service@mysecontear.de .